Weekend

Igår var en riktigt mysig dag, började dagen med nybakade bullar framför Gossip Girl. Regnet smattrade på fönsterblecken och jag satt i min pyjamas och kurade ihop mig i vår fåtölj under en varm och mysig filt. Satt där i flera timmar helt ensam och kollade på min serie :)
Sen började dock folk dyka upp och så fort jag lämnade fåtöljen och tvn för att gå på toa var det genast ngn som stal den. Attans.
På kvällen fick jag leka taxi åt mina föräldrar, farmor och farfar, bjarne och marianne. De va på ngn fest i glumslöv och jag spenderade kvällen med att kolla på film med Kim och B&J, provade en ny sort Fairly Nuts den va jättegod. Kom precis på att de står och väntar mer glass på mig nere i frysen men jag får nog vänta till en annan dag, har spanat in en urtjusig klänning jag vill ha, men känner att jag måste förtjäna den ;)

Idag har jag klippt halva släkten känns det som, vilket var ganska trevligt, alltid skoj att klippa och färga och så. Har även kommit på mitt nästa hårprojekt och ska se om jag hinner fixa det på fredag :) I wish.




xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0