1 Maj

Just nu sitter jag och knåpar på min redovisning i franska tills på tisdag... Pallar egentligen inte, vill bara krypa ner i min säng och titta på en film eller något, helt slut idag!

Igår var i alla fall en jättebra dag :) Började med slappedag typ hela dagen, bakispizza och allt vad det innebär. Sen vid 7 gick jag och duschade och sminkade mig och klockan 8 var jag på väg hem till Beckie eftersom vi skulle ut :) Jag kom dit vid 9 och drack en spritser tillsammans med Beckie, eftersom jag skulle köra hem kunde jag ju inte ta i allt för mycket :P
Jag beckie och danne spelade skitgubbe och klockan halv tolv gick vi ner till Charles Dickens där vi hade väldigt trevligt, trots att de hade de äckligaste toaletterna jag varit med om!
Senare gick vi mot utposten för att möta jonas och emelie och deras kompisar. På utposten var de två kvinnor som kom fram till mig och Beckie och sa att de blev så glada när de såg oss för vi glittrade så mycket i våra paljetter ;). Jag och Beckie blev dock snabbt uttråkade eftersom vi ville shakea och vi begav oss till The Tivoli. Efter ett litet tag där kommer Danne, Jonas och hans kompis.
Vid tio över 4 ca går vi och ska hämta ut våra jackor och då börjar Jonas bråka en aning med Jackie Ferm, inget farligt, men antar att efter en lång natt är alla lite trötta ;)
Efter mera bråk under vägen och inne på kebabhouse slutade de båda nämnda parterna fred och vi kunde alla gå på vars ett håll och vi satt hemma hos Beckie och danne till kl halv 6 ungefär då jag kände att det var dags att åka hem. När jag kom hem 10 över 6 hade mamma precis vaknat, så kom in lagom med tidningen :p

Här kommer lite bilder från igår :)



   


xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Oh herregud, I can't believe it!

2010-05-02 @ 21:23:25
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: nath

Vilken ursnygg header du har =)

2010-05-04 @ 11:00:33
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0