Dagens smink

mon Dieu vad jag var trött, somande typ halv 1-1 och sov till nu, skulle bara ta en liten powernap. Trots det att jag sovit bra inatt och vaknade till och med innan klockan. Det måste vara det här usla vädret med extrem värme, nada syre och gråa moln.

La precis in lite sminkbilder på datorn och jag HATAR verkligen när folk tar en massa meningslösa foton och sen inte lägger in dem direkt om de nu känner att de ska behålla dem.. Vi har en systemkamera som alla använder och det är sjukt störigt när där är 100-tals bilder på naturen som min syster gillar att ta, hon har dessutom haft nästan en vecka på sig att lägga in bilderna, nu hamnade de på min dator och that means, rakt ner i papperskorgen..

Hmm fanns ingen bra bild när man ser färgerna på sminket, det ser bara blått ut, men det är blått, turqost, lila och rosa. Men lägger in lite bilder iaf..

    

Här är bilder på mitt hår som jag inte lagt ut bild på sen jag ändrade det ännu mer, mitt smink och vad jag använt och som ni ser så kommer inte färgerna alls fram på bilden med sminket. :( men det var väldigt färgrikt irl :)
xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0