Day 1

Ja då har denna vecka hunnit ikapp mig :P Frukosten är precis avverkad, det gick snabbt, och jag som gillar att sitta ner och äta en långsam frukost. Köpte frukost till mig igår med, yoghurt, ägg etc men kom ju på senare på kvällen att jag inte kan äta det denna vecka :S Men de håller sig till nästa vecka :) Annars har jag tre syskon som gärna äter upp det.

Nu ska jag egentligen åka inlines, men får se om jag gör det i em istället eftersom jag sovit lite längre idag. Somnade vid halv 2 eftersom jag var tvungen att läsa ut en bok hade halva kvar och började inte läsa förrän tio i tolv :S Jag ansåg att Gossip Girl var mer givande :P Sen har jag vaknat hela natten av att jag haft ont i magen. men men no excuses, det KOMMER bli inlines idag, kunde köra till skolan med så sparar 2 timmar på det :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Duktig!

2010-05-10 @ 09:48:12
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: sandra

hej gumman!



det var längesen, inte visste jag att du hade en blogg också. men jag hittade dej allt! ;)



kan vi inte hitta på nåt snart. I miss you!

2010-05-10 @ 13:53:11
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0