Dilemma

Hmm ikväll blev det TVÅ hamburgare, dock inte mkt kcalorier, men iaf, var egentligen mätt efter den första. OCH är invited på party imorgon vilket är ett dilemma eftersom jag inte får äta ngn sådan mat imorgon, men rådgör just i detta nu med min dietist och coach Beckie haha. Vi har kommit överrens om en bra deal tycker jag :) Men kommer ha sånn ångest på torsdag morgon eller redan imorgon kväll, så kanske får ta dubbla rundor inlines på torsdag med.. vi får se

Nu ska jag nog lägga mig, är jättetrött i kroppen men inte i huvudet.. Är törstig dock..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Du ska inte ha ångest för lite mat, då är så duktig som tränar så ofta!



sv: Ja, de är skitsnygga, och billiga!

2010-05-12 @ 09:56:44
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0