Hair

Usch, nu är jag trött och har fortfarande inte gjort ngn franska, kollat på det men pallar verkligen inte. Var och solade innan vilket var skönt :) Man behöver lite ljus och värme i det här rusket. Har färgat min systers hår med, hon skulle färga utväxten och så ville hon ha rött i underluggen. Det blev lite annorlunda, kommer ta ett tag att vänja sig :) Nu ska jag sminka och styla henne sen ska vi iväg. Har fuskat en del idag med så tänkte att jag skulle prova klänningen jag vill ha i helgen för att ge lite motivation :D

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: You know me. Melodramatic. Men sånna ord betyder inget för mig, de vet du haha.

Oh, jaså du har fuskat. Punishment at my place, ok? MOHAHAHAHA!

2010-05-14 @ 18:17:01
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0