Inlines

Ja då var min inlinesrunda avklarad, 30 minuters åkande och utan vila denna gång :D Var lite osäker pga av min föregående lunginflammation men det gick bra. Nu ska jag bara lyckas hålla mitt matschema så har jag klarat av denna dag :)
Hade egentligen tänkt fråga om min syster ville åka i eftermiddag men jag ska börja med min hårprocess idag så var tvungen att göra det nu på förmiddagen. Nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig och sen är det dags för mellanmål innan jag sticker till skolan.


Hittade denna bild på google, jag skulle dock inte våga detta, jag skulle släpas efter medans mina fötter for fram i blixtfart, illa!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha du är bara för rolig, men det är ju sant! I simhallen brukar det vara skolklasser, så ja, you know what I mean.

Tar ett träningspass ikväll så att jag somnar gott! Vi borde åka till järavallen och gå eller någon annanstans där man inte brukar gå!

Du är pepp nr 1!

2010-05-10 @ 11:13:22
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

Sundaywalk it is i Helsingborg! Låter skitbra!

2010-05-10 @ 15:23:15
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: My

Jag tänkte fråga dig om du ville åka när jag kom hem men sen så stack du bara:O

2010-05-10 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0