Lögardagen

Nu har jag precis kommit hem från marcus (och jessica ;P). Vaknade 9 imorse och gjorde som vcanligt ägg och bacon, sedan blev det ut på inlinesen duscha och göra mig iordning för att sedan åka till malmö. Jag och jessie gick på stan och hittade ett linne som jag redan hade bestämt mig för att köpa :) måste ha det till sweden rock :)
Skulle egentligen fixa jessies hår idag men tänkte inte på att ta med grejer :S så får fixa det imorgon istället. Vi lagade tacos till middag och sen körde marcus och hämtade beckie och poppy som också kom till marcus och hälsade på.
Efter ett tag gick vi ut en runda i malmö med hundarna och tittade på jättesöta harbebisar. När vi kom tillbaka var det dax för lite film och vi kollade på Shutter Island, vilken var komplicerad men bra! jag gillara filmer där man får tänka lite och där allt inte är självklart. Vi skulle dock egentligen sett Avatar, vilken kanske hade varit lite roligare, men det får bli till en annan gång :)

Nu ska jag tvätta bort smink, borsta tänder och hämta min katt så ska vi gå och lägga oss :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0