Tenta

Tentan idag gick inte alls bra, först när jag kollade igenom den såg den skitlätt ut, i början i alla fall. Skrev det jag kunde, tänkte att jag borde ju få ngn poäng för det hahah. Men räknar med att plugga litteratur hela sommaren. Egentligen är jag lite intresserad av det, det är bara det att det varit för kort tid att plugga in allt på..
Nu ska jag nog lägga mig och vila en timme innan jag börjar göra vid mig. Sov i princip ingenting i natt. Somnade vid tre och vaknade hela tiden ända tills jag gick upp klockan halv 9. Jag är egentligen inte så trött men kommer bli det ikväll!
Och det är ju SATC 2 ikväll så man vill inte förstöra kvällen med att va trött och ha huvudvärk..

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0