Valborg

Igår gick jag upp kl 7, eftersom jag skulle hinna till Lund innan halv 10 :S och anlände till Ebba ganska exakt halv 10. Fick springa till konsum och handla paprika och gurka, dippa och lite choklad som vi skulle nibbla på medan vi sjöng singstar... tyvärr hade jag glömt mickarna så det blev inget singstar :S
Vi grillade lite kycklingspett och till det hade vi pastasallad :) Efter maten gick vi till parken där vi satt till 5-tiden. Ebba hade tagit med en spann full med is som vi kunde kyla vår dricka i :D Vi hade riktigt mysigt i parken förutom att det var lite blött
Vid 5-6tiden gick vi och åt italiensk pizza :L jag hade mozzarella, kyckling och pesto på min och har kravings efter den nu :P Vi passade även på att dricka lite vin, sen bar det av till Ebba eftersom Marre hade sina saker där. När vi hämtat de åkte Marre och jag till Victor där vi rände omkring i en massa olika lägenheter.
Vid 11 tiden bestämde vi oss för att det var dags att åka in till lund c igen och där gick vi på arimans eftersom marre glömt sitt ID och det var enda stället vi kom in på :O
Kom hem med sista tåget och var hemma vid halv 1 riktigt trött



Ikväll ska jag till Beckie :) vi ska göra hbg osäkert.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0