Fredag

Idag kommer det konstigt nog en hel porträttbild på mig, dock ingen bra.. måste snart seriöst byta ut min kamera!! Förhoppningsvis snart, innan London.
Färgerna syns inte så bra på denna bild men ögonskuggan är vit shimmrig över hela locket, sedan svart i globen. Jag har även svart eyeliner och vit kajal på nedre tårkanalen.
Läpparna har jag målat lila med golden purple från MUS. Dock ser färgen ganska blaskig ut på denna bilden :S



Dagen började med att jag pluggade men det gick inte så bra.. Så gjorde lite annat istället. Körde Kim till Hbg vid 4-tiden och passade då på att besöka Beckie :) Vi tog en tur till Väla och IKEA, där vi mest åt... Beckie hittade även en hylla som vi skruvade ihop när vi kom hem till Beckie igen.
Nu har jag precis kommit hem från nattvandringen och ska gå och lägga mig, hade tänkt gå på spinning kl 10 imorgon men får se hur det blir med det, brukar ha svårt att lägga min Harry Potter-bok ifrån mig...

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Fancy!

2010-10-16 @ 06:19:57
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0