Lazyness

Sitter och läser, men idag läser jag inte skolböcker, trots att jag borde.. Någon dag måste man ju faktiskt få vila huvudet! Dock är det tenta på torsdag och jag kan säga att jag aldrig riktigt förstått tenta-ångest förrän nu. Innan när jag läst språk har jag varit intresserad men inte brytt mig så mycket. Nu däremot bryr jag mig väldigt mycket och det ger faktiskt en viss ångest..

Satt och kollade i Makeup Stores nya tidning innan och kände mig väldigt inspirerad :) Sen kom jag på att jag blivit otroligt lat och feg! Innan öste jag på med färg och konstiga former, men numera är det väldigt neutralt, just för att det går snabbt och jag behöver inte tänka ut något. Det var längesedan jag använde läppstift i färg och nu har jag lovat mig själv att skärpa mig!
Dock kommer jag sitta hemma i en vecka nu och plugga, men kanske får jag sminkat mig en dag

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0