Ny vecka, nya problem

Sitter och pluggar lite nu, skulle egentligen till skolan, men måste ta en tur till doktorn :( Men får se om jag hinner dit i eftermiddag.. Måste köpa en bok som ska vara läst till på onsdag, över 300 sidor tror jag den var :S Jag är trött på att läsa nu :P Precis haft tenta och nu är det tre böcker jag ska läsa denna veckan..

I helgen har jag ägnat mig åt lite shopping. I lördags åkte vi till IKEA och Väla med min mormor och moster som var på besök i Sverige. Jag kollade på en kavaj jag ville ha på H&M men den fanns inte i min strorlek, och den under var lite tight på armarna. Jag var dock tvungen att ha den och igår tog jag en tur till Familia för att se om de hade den, de hade de inte och jag åkte till Väla igen för att kolla och de hade den i min storlek då! Wiiee blev så glad. Ska nog ha kavajen på lördag då det är dags för coctailparty med tema Halloween :)
Jag passade också på att köpa en bodybutter från The Body Shop - "Wild Cherry", som luktar underbart! Köpte även undekläder som man kan ha under klänningar, så att de sitter lite bättre och man slipper axelband :)



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0