Parkering..

Då är jag hemma igen, gick bara på den första lektionen idag. Nästa börjar kl 13.00 och jag började få huvudvärk så pallade inte vara kvar. Slutade dessutom halv 11 fast vi skulle sluta 12 så var väldigt lång tid mellan.
I Lund är det dessutom så att man får parkera max 4 timmar i taget och biljettautomaterna är oftast myntautomater, primitivt! De få automater man kan betala med kort tar av någon anledning inte visakort! Vad är det för idioti?! Man måste ha ett bensinkort eller liknande för att kunna parkera bötesfritt.
Nu ska jag lägga mig och vila lite så huvudvärken försvinner, sen blir det att plugga igen.. har köpt mina böcker nu och det är en hel del att läsa!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0