Dress or no dress

Nu har jag och Kim precis kollat på da vinci koden. Den filmen är riktigt bra, kan tänka mig att böckerna är ännu bättre, har inte läst dem :S
Nu känner jag mig faktiskt riktigt trött, men tänkte städa lite, gillar att göra det på kvällen och sen får jag göra ett "pluggschema". Så att jag hinner med allt jag måste..

Min mamma ringde mig igår och sa att hon hade köpt ett par svarta lackpumps till mig och tre halsdukar. Alltid trevligt :D
Hittade en klänning på asos som jag funderar på om jag ska beställa.. Hmm beslutsångest. Ska egentligen inte köpa så mkt kläder nu eftersom jag tänkt gå ner en strlk eller så, men samtidigt... de e en fin klänning :L



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0