Fridays adventure

Igår kväll åkte jag och Jessica in till Malmö. Vi gick till TGI Fridays och drack lite drinkar. Blev en Appeltini och sen världens godaste Strawberry Daiquiri :) Vi passade även på att ta lite nachos eller vad man ska kalla det :)

Nu har jag precis kommit hem från Patrik och Jeanette. Var där och sminkade och fixade hår eftersom de skulle iväg på bröllop. Kan se om jag kan lägga upp ngn bild sen :) Nu ska jag iaf vila ett tag. Sovit lite konstigt inatt.

Här kommer bild från igår iaf :) Jag och Jessica matchade lite grann med våra kavajer till leggings och tunika/top. Tänk att vi tänkte likadant :P

  

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: jessica

det hade varit gott med nachos nu

2010-09-04 @ 17:52:19
Postat av: Becca

Den drinken såg ju inte lite god ut!

2010-09-04 @ 21:03:37
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0