Saturday night

Igår var en riktigt rolig kväll! Dagen började med att jag stack till Helene, vid halv 4 tiden. Där hade vi en liten förfest i ca två timmar, innan vi stack till Hbg. Väl framme gick vi till Wallmans, där det showades, åts och dracks med glada miner :P Efter showen och maten blev det lite shakee shakee innan några av oss gick till Harrys. Vet inte varför jag varit anti Harrys innan, jag gillade det! Vi hade skitkul. Kom hem vig halv 5 imorse och var tvungen att ställa mig rakt i duschen, eftersom ¨någon" (johan) hällt en öl över mig..bläää En dum sak med harrys var bara att jag fastnade med mina skor i golvet hela tiden, de klibbade fast, och det kom fullt med personer som försökte dra iväg med mig, easy prey..haha

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0