Dresses

Sitter fortfarande med mitt dumma arbete! Haha, de e väl inte så dumt egentligen har bara slutdiskussionen på del 1 kvar och sen ska jag spendera morgondagen läsandes, torsdag och fredag skall sedan spenderas med att göra del 2, som iofs inte kommer bli så svårt efter att del 1 är klar!!
Jag har så himla mycket jag vill säga såhär på slutet i mitt paper, men man måste få med alla viktiga beståndsdelar och formulera sig bra, och det mina vänner är inte det lättaste!!

Idag fick jag hem mina klänningar från Nelly och de e fab!  Fick ett mail idag om att min dator skickats nu med så förhoppningsvis så kan jag ha den här hemma imorgon :D

  

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

De är skitfabba! Den svarta är ju helt fabulicious!

2011-08-16 @ 18:01:39
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0