Ruggigt

Känns som att tide bara flyger iväg och jag hinner inte göra ett dugg. Har mycket som måste läsas till skolan och har även en hel del annat att göra. Detta vädret suger dessutom! Just nu har jag inte siktet inne på någon sensommar men det kan åtminstode sluta regna!
Man vill knappast stå ute och vänta på bussen i detta vädret! Blåser kallt gör det också.

Imorgon ska jag försöka ta tag i lite saker, mest pluggande dock de andra sakerna får jag göra på fredag. Ska läsa tre kapitel ur en bok som är intressant men seg att läsa. Ska dessutom ögna igenom ett SOU (Statens Offentliga Utredning, 388 sidor) för att sedan göra ett arbete utifrån en film på torsdag.

Nu ska jag återgå till mina böcker och förhppningsvis kan jag bjuda på lite glamour i form av en sminkning imorgon haha..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0