Torsdag natt

Jag är fortfarande vaken, sitter och pluggar faktiskt! Ovanligt va?! Jag kollar också på lite avs´nitt av Beverly Hills 90210 och längtar mig bort till andra sidan världen, till Ebbas värld :).

Jag har tänkt igenom hela mitt arbete nu och jag har vad jag vill skriva. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska formulera mig och det är det som tar tid från mig! Men imorgon måste allt bli klart. Arbetet ska lämnas in på söndag men jag har inte mycket tid över i helgen så jag måste vara klar imorgon. Känns jobbigt för hur mycket jag än skriver så känns det inte bra. Har kollat lite på andra elevers arbete och det förvirrar mig lite.. Känns som att jag har missuppfattat uppgiften, men antingen har jag gjort bättre än de andra eller så e jag fucked up! Ursäkta språket ;) Haha nej jag tror nog att jag ska klara mig!

Nu blir det lite mer pluggande innan jag ska sova! Måste också utrycka min förvåning över hur bra batteri det är i min nya dator. Fick hem den idag och jag har suttit med den igång i flera timmar och trots det är det 4 timmars batteritid kvar, inte dåligt!

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Du fixar det!

Vet du hur länge eventet är på lördag?

2011-08-19 @ 10:02:40
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0