Utanför Götet

Sitter just nu i bilen utanför Göteborg, eller i utkanten av Gbg. Det har tagit oss en timme att köra igenom Göteborg och just nu undrar jag varför de inte flyttar vägen till utanför Gbg. Sjukt jobbigt med denna sega trafik! Börjar även bli lite hungrig! Skulle redan stannat och ätit, vi skulle dessutom varit mkt längre på våran färd men den som väntar på något gott...

Idag gjorde jag sista biten på mitt paper, seminariebiten och såg till min glädje att jag fick VG på denna kursen, helt sjukt för trodde inte jag kunde få det egentligen! Men nu har de skrivit in det och man får inte ändra om det är negativt! Så jag tackar och bockar :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0