Silver Soil

Idag har jag haft en riktigt seg dag. Jag kände verkligen inte för att gå ur sängen och sen var jag tvungen att gå till jobb, och där gick tiden riktigt långsamt!! Efter jobb gick jag hem till Jessica och drack te :) Vi pratade om nyår och skrev en liten shoppinglista och delade upp lite arbetsbördor. Tänkte jag ska lägga upp bilder på mitt smink, körde samma smink både igår och idag. Känns som min nya favorit just nu, speciellt eftersom sminkningen är så enkel!





Jag har använt MUS Eyepencil Silver soil som jag suddat ut över ögonlocket, därefter har jag använt MUS M/S Choco d'Or över i princip hela ögonlocket samt tonat upp i globen. Jag har använt samma färger under ögat.
I nedre tårkanalen har jag använt MUS Eyepencil Vanilla.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

Superfancy!

2011-12-29 @ 07:20:18
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0