What a week...

Den senaste veckan har det inte hänt mycket samtidigt som det nog varit den mest händelserika veckan i mitt liv! Det har varit så mycket med skolan och allt.
Jag har inte haft någon ork alls heller och har mest spenderat mina dagar i sängen. Jag har varit riktigt utmattad, men förhoppningsvis försvinner det snart!! Måste ur denna dvala

Jag ska egentligen skriva klart mitt skolarbete nu men jag orkar verkligen inte. Jag har spenderat MÅNGA timmar idag med skolarbetet utan att egentligen prestera något alls. Det får bli några timmar till med pluggandet innan jag lägger mig.. jag som vill sova nu!

Imorgon blir det jobb, så hinner inte jobba med skolarbetet då. Måste hinna packa med innan jag ska på jobb, för direkt efter jobb åker jag till Malmö och ska sova hos Marcus med Jessica, Beckie och Danne. Detta eftersom vi ska upp mitt i natten till måndag och bege oss till London :) Ser väldigt mycket fram emot det.
Måste göra lite skolarbete under tiden jag är där med men det är överkommligt! Jag ska läsa igenom ett arbete bara som jag sen ska opponera på.
Ska bli skönt att komma iväg iaf :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0