Fredag

Idag har jag fått gjort en hel del faktiskt. Fick ordnat en läkartid till allergiutredning 1 mars.. helt sjukt att man måste vänta så länge..
Jag och Kim körde även till Hbg till biblioteket där jag skulle låna en bok och sen bar det av till Väla. Vi skulle kolla på träningskläder men vi kom hem med ett hemmabiosystem och ett PSP 3.. Haha lite skillnad. Men man får börja köpa upp de dyrare sakerna till lägenheten nu ju :P
Tog evigheter att koppla in, sätta på plats och få i ordning allt. Vet fortf inte om det funkar som det ska, inte lärt mig allt än..

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag nog faktistk gå och lägga mig är riktgit trött nu. Men var ju dödligt trött redan imorse när jag gick upp, har ju som sagt inte varit den bästa natten :P

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0