Friis & Company

Okej, jag har en sak att erkänna... Jag är kär! Och internet är en livsfarlig plats när man är så lättfotad som jag.. Jag klarar helt enkelt inte att säga nej.. Och därför klickade jag precis hem denna underbara väska från Friis & Company :) Jag har alltid varit lite svag för deras väskor och när jag såg denna skönhet till halva priset tänkte jag att jag måste ha den! Dock är den nog den dyraste väskan jag köpt eftersom jag e bra på att hitta på reor, men den här är absolut värd varenda krona :)


Som det står på bokmärket jag fick i julklapp av Beckie; You can never be too rich, too thin or have too many pairs of shoes. Till detta kan jag bara tillägga att detta gäller för väskor med! Du kan ALDRIG ha för många väskor :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

True true. Väskan är jättefin!

2011-01-21 @ 06:14:35
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0