Nytt år

Nu har jag ÄNTLIGEN börjat skriva på mitt paper :) Men det känns så jobbigt, jag vet vad jag vill skriva och jag har fullt med saker i mitt huvud som jag vill få med, men när man ska sammanfatta sig på max 5 sidor och dessutom välformulerat så blir det svårt! Man vill få med allt från alla författare, vilket kan bli svårt.
Svårt att formulera sig med med tanke på att man inte vet hur de vill ha det.. Svårt att veta..

Men iaf Gott Nytt År!! Jag spenderade nyårsafton i Malmö, först hos Marre där jag åt middag. Det blev baconlindad kycklingfilé med potatiskrocketter och sallad för min del. Till detta hade jag både rödvins-och bearnaisesås :L
Halv 12 körde jag hem till Marcus och firade 12-slaget med skumpa tillsammans med Beckie, Danne, Jessie och Marcus. Vi skulle egentligen ut eller till Marre efteråt men vi hade så trevligt att vi stannade kvar hemma istället. Det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga och antagligen den bästa nyår på evigheter! Jag hade absolut inga förväntningar eftersom jag egentligen skulle köra hela tiden, men allt visade sig bli riktigt bra :) För att avsluta en toppenkväll hade vi dessutom en riktigt trevlig morgon med en god frukost och lite latande :)

Här har vi kvällens smink och hår, dock ingen närbild :S Jag hämtade min inspitation från SATC säsong 5 och Carrie Bradshaw :) Helt besatt av SATC.. men vem e inte det?!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Fancy lady!

2011-01-03 @ 10:06:59
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0