The Carrie Diaries

Nu har jag precis läst ut "The Carrie Diaries". Boken är väl egentligen inte jättebra, men jag har bara inte kunnat lägga den ifrån mig! Och jag gillade boken mer och mer ju mer jag läste. En väldigt känslosam bok som på vissa ställen är lite deprimerande men som har sina goda stunder.
Boken handlar om Carrie Bradshaw, från SATC, under hennes sista år på High School. Man får följa hennes familj och vänner, samt några ovänner.

En bok jag kan rekommendera för dem som gillar drama.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: sandra

vad heter den boken på svenska eller den har bara kommit ut på engelska?!

2011-01-17 @ 17:09:29
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0