Tillbaka på landet

Projekt Malmö idag gick bra. Anlände tills jensens halv 12 som planerat och åt en god lunch innan det blev tandläkaren och nu är det alltså official... Den 25/2 sätts min tandställning in! Och ca 1 ½ år från då kommer jag va braceface.. Men det är nödvändigt, så jag känner mig inte alls så ledsen över det. Tur att de är mina ögon som är mitt bästa ansiktsdrag och inte min mun..

Handlade lite idag, trots att jag inte skulle, men en jeansjacka och en klänning för totalt 98:- är överkommligt!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul, jag ska också skaffa tandställning. Blir det vanlig räls i både uppe & neri?

2011-01-15 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0