Yesterday

Tog inga bilder på själva showen igår, kändes lite dumt att sitta front row och fotta upskirt :P tihi. Det hela började med en elevvisning där alla elever fick visa sina alster, det är kul att man med en gång kan se vem som kommer lyckas utan ansträngning och vilka som måste jobba hårt. Är det en sak jag lärt mig om frisöryrket är det att det inte räcker att vilja, man måste ha det i sig och därför är det många, hur gärna de än vill, som tyvärr aldrig blir bra frisörer. Kan tyckas orättvist, men alla har vi väl våra starka och svaga sidor.

Igår var i alla fall en riktigt trevlig kväll och jag ser fram emot nästa liknande afton. Kvällen till ära hade jag gjort en grå sotning och hade baby-rosa läppar som jag matchade till min lite rockigare outfit. Dashad med girlie accesoarer såklart.



Jag och Jessie, inte den bästa bilden, men har knappt några bilder så fick bli en jag hade :) Tyvärr inga bra close-up bilder på sminket..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0