Working weekend

Wohoo min feber är äntligen på väg ner och det var i grevens tid! Jag har en lång helg framför mig med massor av jobb.
Imorgon börjar dagen med jobb hemma i Svalle. På eftermiddagen blir det en tur till Köpenhamn och Fields där jag jobbar kvällen. Det ska vara ett jättestort evenemang med Make up Store på Fields imorgon och jag hoppas kunna se några kända ansikten :) Eventet börjar kl 18.00 tror jag.



Resten av helgen blir också fylld av jobb och på lördagkväll är det en avskedsfest för Ebba som ska åka iväg till USA en termin och lämna oss andra i kylan :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Beccis

Så du fick jobb på Make up store? :):) grattis!

2011-07-21 @ 20:12:31
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0