Love the Planet - review



Nu har jag använt Love the planet i en månad och jag måste säga att jag verkligen gillar produkterna! Rengöringen är en mjölk, vilket jag itne brukar gilla men denna är underbar. Den innehåller Tea tree oil, vilket lämnar en fräsch känsla och man känner sig ren. Tea tree oil brukar användas till fet hy, men denna rengöringen är anpassad till torr och känslig hy, vilket jag har och min hud känns återfuktad redan innan jag använder fukt över huud taget!

Fuktighetskrämen är riktigt bra med och min hud håller sig återfuktad och jag slipper torra partier.

Ögonkrämen är min favorit! Jag har svårt att hitta ngn bra ögonkräm och mina ögon brukar vara svullna, men denna krämen stramar upp ordentligt och jag har inte haft en enda torr fläck sedan jag började använda den. Det bästa är dock priset; 65 SEK

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Beccs

Åh kan jag komma och kolla på dem? Behöver nya rengöringsprodukter..

2011-03-27 @ 18:38:03
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0