Neulash

Jag är sjukligt trött just nu.. Jobbat hela dagen typ och ska upp och jobba igen imorgon bitti.. Trött på att jobba haha men kommer bli glad när jag får pengarna dock.. Är helt tom i skallen.. Försökte ta bilder av mitt smink innan idag, men fattar fortfarande inte min kamera, kan va för att jag inte använt den. Typ alla bilder går åt blått. Jag vill ha dem varmare. Jag ser ut ssom ett lik annars ju!

Här kommer en bild på dagens smink iaf.. En grå sotning med skimmer. Här kan man se resultatet av neulash! Denna produkt kan jag verkligen rekommendera till alla, mina ögonfransar har blivit helt fab! Och bilden gör dem inte ens rättvisa



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0