There's a mess in my head

Igårkväll tänte jag lägga mig tidigt, typ vid 10 efter CSI. Skulle bara kolla vart jag hade lektion idag och då visade det sig att jag blandat ihop lektioner och att en lektion jag trodde vi hade imorgon faktiskt var idag. Så jag fick sitta uppe och plugga till halv 3 inatt och är ändå inte i närheten klar! Så fick stanna hemma från skolan idag och sitter nu och jobbar med arbetet som man egentligen ska göra i grupp men som jag får göra själv nu eftersom jag inte hann klart med inträdesbiljetten. Störigt!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Haha, ja visst var den rolig :)

2011-03-10 @ 09:28:58
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0