Att resa

Just nu sitter jag på världens största internationella flygplats, Heathrow. Vet inte riktigt hur de kommit fram till just denna stälning men så är det i alla fall! För närvarande har jag varit vaken i ca 24 timmar och det börjar kännas.. I USA är klockan nu halv nio på morgonen och det var tid för mig att lägga mig för lääääänge sedan! Dock kan jag inte sova på flygplan, eller i bilar, eller på bussar eller något annat fordon för den delen. Har även ganska svårt att sova i soffor (ja jag vet att jag är konstig)!
Jag måste vänta en timme till innan jag får veta gaten mitt plan till Cph ska avgå från och därefter måste jag vänta åtminstonde en timme till innan planet lyfter. Efter 1½ timme i luften skall sen min mammi hämta mig på Kastrup och det ska bli riktigt nice!!

Är så trött på att vänta nu.. Gick från Ebba vid 11.30 (LA time) och tog bussen från en plats långt långt borta i ca 2½ timme innan jag var framme på LAX. Väl där var jag tvungen att vänta i 4-5 timmar innan planet gick eftersom kollektivtrafiken där är ÄNNU VÄRRE än i Sverige.. Planet till London tog ju sin lilla tid med och nu ska jag vänta här i totalt 5 timmar, bara 2 timmar och lite till kvar :)

just nu känner jag verkligen att jag inte har ngn tidsuppfattning! Vad är klockan, vilken tidszon befinner jag mig i, är det dag eller natt? Det kommer iaf att vara kväll/natt när jag kommer hem och då ska jag sovaaaaa!!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0