B-day

Idag är det min födelsedan (yeeay!!). Egentligen skulle jag till skolan idag men lektionen ställdes in vilket jag tycker var riktigt bra!! Istället för att ägna dagen i skolan ägnades den med pampering här hemma.
Efter en uppfriskande powerwalk förvandlade jag hemmet till ett spa och gjorde alla "behandlingar" jag kunde tänka mig, fotbad och pedikyr, bodyscrub, ansiktsbehandling, hårinpackning etc.. Så nu är jag alldeles mjuk och len :)

Satt sedan och kollade på "chick-flicks" alltså tjejfilmer.. Nu har jag precis sminkat och klätt mig och är redo för vad kvällen har att erbjuda!
Jag och Jessica ska till Väla och möta upp Beckie, sen ska vi in till Haket i Hbg för att äta middag tillsammans :)

Idag har varit en skön avkopplande dag, precis vad jag behövde!!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0