Hell..

Dessa två veckor som kommer har jag minst sagt massor att göra! Nu i en vecka framåt har jag en hemtenta (=massor av arbete samt höga stressnivåer) och direkt efter denna hemtenta har jag ytterligare en hemtenta! Förutom dessa hemtentor har jag ett utvärderingsarbete som jag måste bli så klar som möjlig på innan den 4/11.
Den 4/11 åker jag nämligen till USA och måste då även hinna packa.
Har en del annat skolarbete med under veckan som kommer och skall bland annat ut och göra en del intevjuer som sedan ska sammanställas.

Som grädden på moset ska jag dessutom packa ut ALLA mina grejer från mitt rum eftersom det ska få ny färg på väggarna och nytt golv..

Men.. ikväll ägnar jag åt TV:n, har precis tagit en varm dusch och ska sätta mig framför TVn med en trevlig DVD-box och njuta av en kopp te, lite grönsaker med dippa och så klart värmen från vår "eldstad".
Imorgon= Tar jag mig an helvetet!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh, vilken färg blir det? Spännande!

Du klarar det. Fokusera bara!

2011-10-23 @ 13:02:23
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0