New Yorkish

Jag ska ju som tidigare nämnt fixa om mitt rum, eller rättare sagt, pappa ska fixa om mitt rum. När jag flyger iväg till en annan kontinent börjar det hela. Igår beställde jag en tapet som jag ska ha på en liten del av mitt rum. Är helt besatt av den och var tvungen att ha den, tyvärr har jag dock inte så många öppna vägg-ytor så fick välja att bara ha den på en liten del (synd att få en hylla eller så framför ju)
Nu ska jag bara hitta en färg som passar bra till och det lutar åt lila! Jag älskar lila. Och rosa. Hmm men blir nog lila :P

Här är iaf en bild på hur tapeten kommer att se ut :)



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

O maj gaaaad! Skitsnygg!

2011-10-25 @ 21:33:27
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0