Paiiin

I tisdags tränade jag för första gången på länge fotboll. Detta resulterade såklart i massiv träningsvärk. Igår arbetade jag hela dagen och det gick ganska bra halva dagen. Jag kände knappt något. Men under eftermiddagen fick jag en fruktansvärd värk i hela kroppen och speciellt benen, till slut kunde jag knappt gå och så fort jag kom hem blev det raka vägen i säng!
Sov 16-17 timmar inatt och när jag vaknade hade jag fortfarande hemsk värk och feber, så jag antar att jag har fått en liten förkylning. Fick nog egentligen det i måndags men kände mig ändå okej i tisdags..

Imorgon blir det jobb igen, vilket är receptet för hela helgen, måste hinna få in lite pluggande i schemat med.. Har en del saker att läsa och skriva men jag ska nog klara det :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0