Pilates

Jag har precis tränat lite pilates och jag kan säga att det var jobbigt! Jag har verkligen INGA muskler kvar alls. Och de få som finns kvar har glömt vad deras jobb är haha.. Och gud vad stel jag har blivit! Tänkte träna pilates eller liknande 2 dagar i veckan, tror det kan vara en lagom start, powerwalks och pilates.
Jag e sjukt trött i min höft.. kan knappt gå vilket inte är så bra eftersom jag snart ska jag gå till "posten", måste byta klänningen jag beställde :( Den ser fab ut men fått fel storlek. Måste också skicka iväg en film från Lovefilm som jag sett.



Ska powerwalka med mami sen med

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

Do you have to replace your hip?

Måste också testa pilates!

2011-09-20 @ 22:14:56
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0