Classic

Idag är ännu en av de dagar då jag hellre stannat i sängen och haft film-maraton, men tyvärr har jag skolarbete som kallar och måste bege mig till skolan för att jobba på en presentation i Forensic Psychology.
Idag är mina ögon fruktansvärt svullna, jag har huvudvärk och ser lite ut som ett monster haha. Då är det tur att det finns smink. Det blev dock en väldigt basic sminkning idag, vilket är att rekommendera när man är sjuk. Man vill mest bara se fräschare och piggare ut då och inte ha en massa kladd i ansiktet.
 
Jag har använt:
¤ MUS Cake Eyeliner
¤ MUS Eyepencil Vanilla
¤ Dior Show Iconic Mascara
 
¤ MUS Solpuder Tan
¤ NARS Blush Deep Throat
 
¤ Elizabeth Arden 8h Cream Lip protection
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0