Sparkling Saphire

Denna sminkning är en av mina favoriter och jag gör faktiskt den ganska ofta. Innan har jag varit mer för att alltid ha olika sminkningar men det senaste året har jag haft några få sminkningar som jag gjort hela tiden. Nu de senaste veckorna har jag dock börjat känna att jag vill ha större variation igen och förhoppningsvis håller det i sig :) Men om man känner sig bekväm i något är det inte fel att använda det!
 
Jag började med att göra en grön sotning med två olika gröna färger och en svart skugga för att mörka extra i globlinjen. Den svarta lägger jag innan jag lägger den gröna!
Den blå eyelinern har jag gjort genom att blöta en eyelinerpensel i Mixing Liquid (MUS) och sedan i en blå Eyedust (Sight - MUS) och gjort eyelinern som en vanlig eyeliner. Därefter har jag återigen doppat eyelinerpenseln i mixing liquid och därefter i ett blått glitter (Taurus - MUS). Det blåa förstärkte jag sedan genom att ha en blå Eyepencil (Secret Agent - MUS) och en blå mascara (Turqoise - MUS).
 
 
xoxo Sandra Falconstone
 
 

Kommentarer
Postat av: Beccis

Skiiiiiiitsnyggt!

Svar: Thanx darl :)
Sandra Falconstone

2012-12-07 @ 22:06:09
URL: http://isladebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0