Sunday

Denna helgen har varit väldigt lugn. I fredags var jag på middag hemma hos Hessa, som jag träffade på International Orientation på Brunel. Hon lagade en riktigt god arabisk måltid bestående av några potatisbullar med lammfärs och örter i. Till huvudrätt blev det lamm med kanel och saffran (plus massa andra kryddor) och saffransris. Jag brukar inte vara så mycket för lamm men det var riktigt gott :)
Jag kom hem med första tunnelbanan och gick inte och lade mig förrän vid 8-tiden, vilket innebär att jag sov bort i princip hela gårdagen. Jag fick dock jobbat en del på min Assessment i Psykologin som jag tänkt göra klart idag. Jag tror dock att jag kommer skriva för mycket, jag har redan använt hälften av orden och tror inte jag har gjort halva arbetet :P Det är i alla fall mitt projekt för idag.

Jag måste också ta mig en tur ut för att springa. Det är sånt jag gör nu för tiden eftersom jag måste klara polisens fystest i januari :) Känner att jag har väldigt mycket press på mig att klara det men känner också att jag har mycket motivation att klara det så det ska nog gå bra :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0