Liten update

Nu börjar det snart bli dags att packa ihop sitt pick och pack och åka bort till London för att studera. Jessica har nu också bestämt sig för att åka dit och det kommer bli fantastiskt roligt! Jag ska försöka blogga lite mer när jag befinner mig i England och förhoppningsvis har jag mycket roligt att dela med mig av!
 
Jag har passat på att skaffa en ny kamera, en kompakt systemkamera och ska nu kunna ta några bra bilder. Sminkbilder har det ju varit lite sådär med eftersom jag inte haft någon bra kamera. Såklart är kameran rosa!
Jag råkade krossa min framsida på min iphone och passade på att göra min tfn rosa när jag ändå skulle byta glaset :)
 
Min lilla kise har fått spendera denna veckan på djursjukhuset då det är något fel på hennes lever men värdena börjar bli lite bättre och förhoppningsvis kommer hon hem på fredag :)
 
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wie! Like the new design

2012-09-06 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0