Natti natti

Jag skulle gå och lägga mig i någorlunda tid idag, men här sitter jag, fortfarande vaken.. Jag har tittat på Criminal Minds lite och bara tagit det lugnt. Det känns oerhört konstigt att inte ha några skolarbeten att skriva, böcker att läsa eller andra pressande saker.
Det är ironiskt hur skolan tar mer på mina krafter än att inte ha någon bostad i London än. Jag har bokat flygbiljettetr nu och kommer att åka den 18 september till London. Skolan börjar sitt orientation programme den 20 september och jag hoppas ha löst bostadsfrågan tills dess. Jag har två dagar på mig i London att lösa detta. Man måste nämligen gå på visningar för att kunna skaffa sig en bostad och det är lite svårt när man befinner sig i Sverige..
 
Imorgon blir det en tur till polisen för att skaffa nytt ID-kort och så kanske jag får hem min lilla kise :) Vetrinären ringer imorgon och meddelar hur det går för henne och om hon ska få komma hem över helgen.
 
Nu ska jag läsa lite i min Profiling bok innan jag somnar
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0